caneyas.blogg.se

2013-01-22
20:51:14

.:F**kin' Problems - A$AP Rocky ft. Drake, 2 Chainz, Kendrick Lamar:.
Okej, så detta är typ också min favoritlåt just nu. Som ni kanske har märkt, så är lyssnar jag mycket på rapp för tillfället, haha. Det är fullspäckat med svordomar i denna låten, så den 'cleana' versionen är ganska rolig att lyssna på haha. Ni hittar den HÄR.
Drake är som sagt en av mina favoriter, så hans vers är ju helt klart den bästa delen i låten. Beatet är GUDOMLIGT, och för er som inte har hört A$APs nya album - lyssna på det nuuuu (känner mig nästan som en 5åring nu, hehe). Riktigt bra faktiskt! :)
Betyg: 9
 
Jag vill bara be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på länge, men eftersom att jag har haft lov och varit på semester så har jag varit lite lat. Men jag ska försöka att uppdatera så ofta jag kan från och med nu!
Idag så har jag skrivit 3 inlägg på en gång för att jag helt enkelt vill dela med mig av ett par fantastiska låtar som jag har lyssnat på sådär 24/7 på lovet. Musik freak är jag helt enkelt. :)
Har du något bra låttips som du vill dela med dig av så är det bara att skriva en kommentar! Detta är ju som sagt en musikblogg, och jag vill ju inte bara dela med mig av bra rapplåtar, utan även annat såsom pop, R&B m.fl. 
Kram!
- Caneya
Taggar: 2 Chainz, A$AP ROCKY, Drake, Kendrick Lamar, Rap;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: