caneyas.blogg.se

2013-01-23
17:30:00

.:Shout Out - Birdman ft. Gudda Gudda, French Montana:.
Jag lyssnar faktiskt inte sådär jättemycket på Birdman, men det är ju klart att man har hört några låtar med honom. Såg för någon vecka sedan att han hade släppt en ny musik video med bland annat Gudda Gudda! Och ja, för er som inte vet så ÄLSKAR jag Gudda Gudda (har inte hört hans mixtapes än, fy på mig!).
Men nu till låten: Guddas vers är självklart jättebra, men French Montana.. njaaa jag gillar inte honom så mycket. Har hört någon låt med honom innan (Pop That), men den lyssnade jag bara på för att Drake och Lil Wayne var med i den. Så jag skippade hans och Rick Ross verser, hehe.
Birdman är ganska bra, eller ja, mycket bättre än French Montana. Snälla hata mig nu inte för att jag inte gillar honom haha, men det är ju klart att man inte älskar alla rappare ?
Beated är faktiskt liiite jobbigt, men jag står ut med det. Detta är ingen låt jag lyssnar på sådär jättemycket.
Betyg: 5,5
 
Förresten, har ni några frågor om bloggen, eller mig, så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag på den i ett inlägg :)
 
Taggar: Birdman, French Montana, Gudda Gudda, Rap;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: